کاربرد تبلیغات ضعیف
تبلیغات ضعیف هم کاربرد دارد ؛ فقط کاربردش خاص است.
1- مخاطبانی که حس خوبی نسبت به برند و محصول ما ندارند، با دیدن یک تبلیغ ضعیف توجه شان جلب می شود، رابطه برقرار می کنند،تحریک می شوند و احتمالا رفتار منتهی به خرید از خودشان نشان می دهند.
اما،
2- مخاطبانی که به نام برند و به کیفیت محصول ما حساسیت دارند و تصویر برند ما برایشان مهم است و به عبارت بهتر ما برای شان مهم هستیم، در مواجهه با یک تبلیغ ضعیف، دلزده می شوند و ارتباط خوبی با آن برقرار نمی کنند و ....