روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

من در «رادیو صدای بازاریابی»

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ق.ظ

نمی شود اهل بازاریابی باشید، دانشجو یا علاقمند یا فعال بازاریابی باشید و دست کم با بخشی از مجموعه فعالیت های گروه TMBA  و دوستان عزیز واحدهای گوناگون این مجموعه که موسس و مدیر آن «دکتر پرویز درگی» بزرگوار است آشنایی نداشته باشید.

 

یکی از جدیدترین واحدهایی که به این مجموعه اضافه کرده اند «رادیو صدای بازاریابی» است.

وارد سایت این رادیو بشوید تا با بخش های مختلف آن آشنا شوید. بخش هایی که در حال حاضر عبارتند از:

 

- نگاه بازار

- گفتگو با اساتید

- سوال از شما

- صبحانه با کتاب

- دیجیتال مارکتینگ

- مجله خوانی

- شب نشینی

 

در میانه ی ماه مبارک رمضان بود که از طرف این رادیو با من تماس گرفتند برای ارائه ی یک مطلب جهت قرار گرفتن در دسترس دوستان علاقمند.

 

این جلسه با زحمات سرکار خانم «موسوی» برگزار شد و در یک فایل صوتی حدوداً نیم ساعته برای دوستانم، از یکی از دغدغه هایم در حوزه ی فروش و فروشندگی صحبت کردم: «اخلاق در فروشندگی»

 

فایل این گفتگو در بخش «گفتگو با اساتید»، در کنار فایل های دیگر اساتید گرامی، در اختیار شماست  و ضمن دعوت همه ی شما دوستان عزیز برای دنبال کردن این سایت و برنامه های متنوع آموزشی که عرضه می کنند، فایل گفتگوی خودم را در این جا در اختیار شما قرار می دهم.

 

در سایت رادیو، تدابیری جهت «شنیدن مستقیم» فایل ها، «دانلود» آن ها و نیز «ارائه ی نظر» در مورد هر کدام اندیشیده شده است.

امیدوارم طبق قراری که از ابتدای راه اندازی این وبلاگ داشتم، نواقص این گفتگو را به من بگویید تا در گفتگوهای بعدی در حد توان جبران کنم.

 

فقط این را  هم اضافه کنم که گفتگو در میانه ی ماه رمضان آن هم در ساعات میانه ی روز دشوار است تا حدی که تک و توک کلماتی هست که درست ادا نشده اند و امیدوارم در شنیدن فایل دچار مشکل نشوید.

 

به بزرگواری خودتان ببخشید.

 

لینک فایل گفتگوی من

 

نشانی رادیو صدای بازاریابی در اینستاگرام:

https://www.instagram.com/radiosedayebazaryabi/

 

نشانی سایت رادیو:

http://www.sedayebazaryabi.com

 

نشانی بخش گفتگو با اساتید:

http://www.sedayebazaryabi.com/category/goftegoo-ba-asatid

نظرات  (۱)

شما خیلی با سواد هستید دکتر
گوینده قوی هستید
خیلی بهتر از آقای درگی هستید

التماس دعا
پاسخ:
سلام.
ممنونم که به من لطف دارید.
ایشان حق بزرگی بر گردن تمام بازاریابان، دانشجویان، فعالان و علاقمندان این حوزه دارند.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی