روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

به روز رسانی با اخبار خوشه چین

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ

سلام به همه

 

غیبتم در  روزنوشته ها خیلی طولانی شده!

می دونستم زیاده، ولی فکر نمی کردم سه ماه و نیم گذشته باشه.

مدتیه مشغول تلاش تو بخش های مختلفی هستم که سرجمع قراره به تقویت برند خوشه چین منتهی بشه.

این که بعد از این همه مدت که از راه اندازی خوشه چین گذشته، هنوز می گم در این مرحله هستم شاید به نظر بعضی دوستان زیاد باشه و به نظر بعضی دیگه هم طبیعی بیاد.

 

راستش تلاش های زیادی برای  دیده شدن گروه خوشه چین می کنم ولی شاید به اندازه تلاش انجام شده جواب نمی گیرم.

 

یک بخش موضوع به این برمی گرده که کار کارمندی کلا انرژی و وقت زیادی از آدم می گیره و تقریبا وقتی آزاد می شی، دیگه امکان یا انرژی چندانی برای پیشبرد کار باقی نمونده.

اگر بین دوستان کسی باشه که هم کارمنده و هم می خواد کسب و کار خودش رو داشته باشه، به نظرم حرف من رو  تایید می کنه.

 

اما دوست دارم بعضی از کارهایی که با عنوان و تحت نام خوشه چین انجام شده رو براتون بنویسم:

 

- دوره های آموزشی و گردهمایی های مربوط به مشاوره و آموزش و تحقیقات رو جدی دنبال می کنم.

- طراحی و برگزاری دوره های آموزشی با موضوع فروش و بازاریابی خدمات در قالب دوره های 4 و 8 ساعته خیلی چسبید، مخصوصا وقتی رضایت بالای شرکت کنندگان پیوست کار شد.

- این یکی دو عنوان هم به دوره های آموزشی خوشه چین اضافه شد: «بازاریابی و فروش خدمات» و «مدیریت تعارض شخصی و سازمانی».

- با چندتا از مدارس کسب و کار کشور جلساتی داشتم که یکی از اونها منجر به انعقاد قرارداد شد.

- با همکاری دوستانم کتابی جدید از یک انتشارات معتبر در زمینه استراتژی ترجمه کردیم که فعلا به یک گیر خورده که تو حوزه نشر و اینها چندان عجیب نیست، گرچه بسیار آزار دهنده است.

- یک سخنرانی تخصصی تو حوزه منابع انسانی داشتم که اونجا هم استقبال و بازخوردهای شرکت کنندگان خیلی لذت بخش بود. به امید خدا این سخنرانی ها ادامه خواهد داشت.

- مقاله نویسی و تولید محتوای عمدتا متنی هم فعلا ادامه دارد؛ اخیراً، چهارتایی مقاله در سایت عصر ایران دارم که حول و حوش مسائل عمومی مدیریت می گنجند. متن مقاله ها رو  داخل سایت هم گذاشته ام.

 

کار مهم دیگه اینکه با حذف یا کمرنگ کردن ارتباط با بعضی آدمهای گذشته، پیوندهایی با بعضی دوستان و متخصصان مدیریت و بازاریابی برقرار کرده ام که هم حال خودم را بهتر می کند، هم می تواند زمینه ساز اتفاقات خوب بعدی باشد.

 

این رو هم بدونید که حضورم تو اینستاگرام خیلی محدودتر شده و در عوض تو لینکدین خیلی فعالم.

 

ارادتمندم.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۱
علیرضا داداشی

خوشه چین

پراکنده ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی