روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی

روزنوشته های علیرضا داداشی

از مدیریت خواهم نوشت، از بازاریابی و از مسائل دیگری که از دید مدیریت و بازاریابی قابل تحلیل خواهند بود.
نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

بازاریابی سبز

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

بازاریابی سبز، فرآیندی است که طی آن افراد و گروه ها از طریق مبادله ی محصولات و معادل پولی آنها، نیازها و خواسته های خود را برآورده می سازند؛ ضمن اینکه در این فرآیند به کاهش هزینه ها و آثار زیست محیطی هم توجه دارند.
 

به عبارت ساده تر، یعنی «بازاریابی با توجه به کاهش هزینه های زیست محیطی.»

 

این توجه به محیط زیست به شکل های مختلفی در بازاریابی خود را نشان می دهد:
 

گاهی با توسعه ی کالاهایی که کمتر برای محیط زیست ضرر دارند،
گاهی با توسعه ی کالاهایی که تاثیر مثبت زیست محیطی دارند.

  • علیرضا داداشی

بازاریابی سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی