روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

مدیریت جامع برند

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ب.ظ

معرفی یک کتاب برای علاقمندان حوزه ی برند و برندینگ.

 

مدیریت جامع برند

مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی

 

این کتاب توسط «دکتر سید حمید خداداد حسینی» و «دکتر مهران رضوانی» نوشته شده و توسط «دفتر پژوهشهای فرهنگی» به چاپ رسیده است.

 

چاپ اول این کتاب مشتمل بر 11 فصل و چاپ اخیر آن دارای دو فصل اضافه است.

 

در فهرست این کتاب، پس از معرفی و تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی مدیریت برند، دوره ها و رویکردهای مدیریت برند آمده و سپس 7 رویکرد مختلف به مدیریت برند در فصول جداگانه معرفی گردیده است.

ارزش گذاری برند و برندگذاری ملی دو فصل دهم و یازدهم کتاب هستند.

 

لینک معرفی نسخه ی جدید کتاب در آدینه بوک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲
علیرضا داداشی

برندینگ

معرفی کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی