روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

تولد اولین کتاب من

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵ ق.ظ

 

دیروز هشتم مهرماه 97 اولین کتاب من روانه ی بازار کتاب شد.

 

بیست گفتار فروش و بازاریابی/ کتاب همراه فروشندگان و بازاریابان 

 

این کتاب، در بردارنده ی تجربیات شخصی من به عنوان یک فروشنده در سالها پیش است به علاوه ی دیده ها و شنیده ها و خوانده ها و نوشته ها و آموخته های  همه ی سال هایی که یا «مشتری» بوده ام، یا «فروشنده» ، یا «نویسنده»، یا «مدرس» و  «مشاور» واحد «فروش و بازاریابی» سازمان ها.


دو پرهیز جدی:

خیلی تلاش کرده ام که در تالیف این کتاب از دو رویه ی تقریبا غالب و آشنای این قبیل کتاب ها - کتاب های فروش و بازاریابی- به طور جدی پرهیز کنم: 


پرهیز نخست، پرهیز از  اشاره ی مستقیم به اسامی اشخاص و صاحب نظران و همچنین واژگان و اصطلاحات علمی و تخصصی این حوزه.
 

پرهیز دوم، پرهیز از ارائه ی تیتروار و متراکم انبوهی توصیه و ترفند و راهکار متعدد و پرشمار.

در عوض تلاش کرده ام کتابی بنویسم که خواندنش حس همراهی خواننده را برانگیزد به گونه ای که او خودش را شریک تجربیات و آموخته ها و دیده ها و شنیده های من در فضای فروش و بازاریابی ببیند.

انتخاب عنوان بیست گفتار از این جهت است که دربردارنده ی 20 بحث در حیطه ی فروش و بازاریابی است که سعی کرده ام از موضوعات کمتر پرداخته شده ی این حوزه باشند به این امید که کتاب بتواند چنان که در زیرعنوان نوشته شده، «کتاب همراه فروشندگان و بازاریابان» باشد.

 


وظیفه دارم از جناب «دکتر درگی» که افتخار دادند و پیشگفتاری در ابتدای کتابم نوشتند و همچنین از زحمات بیدریغ مدیر و کارکنان محترم «انتشارات بازاریابی» و «فروشگاه انتشارات بازاریابی» صمیمانه تشکر کنم.
 

چنانچه علاقمند به تهیه این کتاب باشید، به یکی از طرق زیر می توانید اقدام کنید:

 

نشانی فروشگاه انتشارات بازاریابی: تهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان 12 فروردین، پاساژ کتاب فروردین، طبقه همکف  www.marketingpublisher.ir

تلفن فروشگاه: 02166408251 و 02166408271

سایت فروشگاه اینترنتی: www.marketingshop.ir


نام کتاب: بیست گفتارفروش و بازاریابی/کتاب همراه فروشندگان و بازاریابان
نویسنده: علیرضا داداشی
ناشر: انتشارات بازاریابی
قطع: جیبی، ۱۸۴ صفحه
چاپ اول: نود و هفت

 

نظرات  (۶)

۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۶:۵۵ نگار جهانشاهی
خوبه
۱۰ مهر ۹۷ ، ۰۷:۴۴ محسن لاله
جناب داداشی عزیز سلام
با توجه به نوشته های شما چه در اینجا و چه در متمم اطمینان دارم که کتاب مفیدی خواهد بود.
این کتاب را در لیست انتظار خریدم گذاشتم تا حتما بخوانمش.
موفق باشی.
پاسخ:
سلام.
ممنون از اظهار لطف شما دوست گزانمایه.
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۲ دانشجوی همیشگی مدیریت
تبریک عرض می کنم

پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
ارادتمندم رفیق.
۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۶ طاهره خباری
سلام آقای داداشی عزیز.
بهتون تبریک می‌گم. از شنیدن این خبر خوشحال شدم.
براتون آرزوی موفقیت‌های بیشتر می‌کنم.
پاسخ:
سلام.
خیلی ممنونم و امیدوارم سرکار عالی هم پیوسته موفق و موفق تر باشید.
۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۴ بهمن محمدی
درود و خدا قوت
بهتون تبریک میگم  و مطمئن هستم مثل مطالب وبلاگ کتاب ارزشمندی خواهد بود.
شخصا حتما یک نسخه تهیه خواهم کرد
پاسخ:
سلام.
ممنونم از اظهار لطف جناب عالی و ممنونم از اینکه تهیه می کنید.
امیدوارم نظرتون رو جلب کنه.
۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۴:۲۳ نگار جهانشاهی
خیلی عالی ممنون
پاسخ:
سلام.
سپاس بابت حضور و اظهار نظرتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی