روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

یک سوال و جواب ساده

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ب.ظ

شهریور 1394 دانشجوی دکترای بازاریابی شدم.

 

امروز که حدوداً  2 سال از آن زمان گذشته، آزمون جامع را هم پشت سر گذاشته ام و از ترم جدید، به امید خدا به سوی رساله ی پایان نامه حرکت خواهم کرد.

در این دو سال دانشجوی بازاریابی بودن و دانشجوی دکترای بازاریابی بودن، چه کرده ام؟

 

این سوال را اول از همه خودم از خودم پرسیدم.

جواب:

 

- 19 مقاله ی کاربردی بازاریابی و فروش در نشریات تخصصی منتشرکرده ام، با میانگین 1000 کلمه برای هر کدام، مجموعاً می شود 19.000 کلمه.

- 3 مقاله دارای رتبه بندی علمی و پژوهشی در دست داوری دارم و 1 مقاله ی در دست تدوین.

- در یک سال اخیر، وبلاگم را راه اندازی کرده و 50 مطلب بازاریابی و مدیریت در آنجا نوشته ام.

- 21 جلد کتاب مدیریت و بازاریابی خوانده ام.

- بیش از 100 مقاله ی بازاریابی - عمدتا غیر فارسی زبان - خوانده ام.

- بیش از 10 ارائه داشته ام با زمان دست کم 15 ساعت.

- دو نشریه خیلی خوب تخصصی را مشترک شده ام.

- در کلاس های بازاریابی آموزشگاه ها شرکت کرده ام.

- دوره ی آموزشی بازاریابی و فروش برای فروشندگان سازمانی برگزار کرده ام.

- با فعالیت موسسات تحقیقات بازاریابی آشنا شده ام که مصاحبه با یکی از بهترین های این حوزه در مجموعه ی TMBA  افقی جدید روبرویم گشوده.

- عضو فعال انجمن علمی بازاریابی ایران شده ام.

- عضو انجمن بازاریابی آمریکا شده ام.

- به عضویت هیات مدیره ی انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران در آمده ام.

- عضو سایت های آموزشی و تخصصی بازاریابی و شاخه های مربوطه شده ام و نشانه هایی از خودم در آنها به جا گذاشته ام.

- در طی این دو سال، مطالب، پست ها و فایل های مختلفی از طریق شبکه های اجتماعی به دستم رسیده که تقریباً می توانم بگویم هیچکدام را بدون تعمق از دست نداده ام.

- هر کجا رسیده ام که فرصتی فراهم بوده، یادداشتی ، مطلبی، نوشته ای از خودم به جا گذاشته ام؛ از جمله در صفحه ی اینستاگرامم و کانال تلگرامی بازاریابی و فروش خودم.

 

 همچنان دانشجو مانده ام و خواهم ماند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۹

نظرات  (۱)

آقای دکتر سلام
الان اینستاگرام شما را دیدم
دلیل آنکه تعداد زیاد عکس از خودتان میگذارید چیست؟ به ندرت کسی را می بینم که این همه عکس از خودش در یک محیط اموزشی قرار بدهد

پاسخ:
سلام.
چند دلیل داره:
1- به عکس خودم علاقمندم. فکر می کنم خوش عکس هستم. و خیلی دوست دارم آلبوم عکس هام رو مرتب ورق بزنم و به تماشای اونها بنشینم.
2- قصد معرفی کردن خودم و شاساندن خودم به مخاطب از نوع شناخت تصویری را دارم.( به هر حال چهره شناخته شده ای در حوزه ی کاری و تحصیلی خودم نیستم و نیاز دارم در بین دوستان و همراهانم شناخته بشوم و این یکی از روشهای معرفی تصویریه)

و دو نکته دیگر:

- هستند دوستان بزرگتر از من و خیلی بزرگتر از من که اینستاگرام شون  حاوی تصاویر متعددی از چهره ی اونهاست؛ از جمله آقای دکتر درگی، خانم دکتر شهابی و ...

-این که فرمودید محیط آموزشی، عرض کنم که اینستاگرام من انگار خیلی جدی  و یکسویه شده . هم متن پیام شما و هم نظر بعضی از دوستان دیگه این رو تایید می کنه. به هر حال قصد من از باز کردن صفحه در اینستاگرام، از روز اول این نبوده که فضایی آموزشی باشه ولی راستش اگر آموزشی شده به این خاطره که احساس می کنم  انتخاب درستی نیست که وقتی عده ای عزیز دل صفحه ی من رو دنبال می کنند، وقت اونها رو صرف تماشای تصاویری از محافل خصوصی و خورد و خوراک روزمره خودم بکنم. حتی الان فالوور کسانی هستم که عمدتا مثل خودم به این فضا نگاه می کنند.

ممنون از دقت نظر شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی