مد گرایی، مصرف گرایی
دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۴ ب.ظ
مدگرایی و مصرف گرایی در نگاه بازاریابان امری مهم است.
مد گرایی از نگاه بازاریابان ، تصویرگر بخشی از تجربه ی زندگی انسان مدرن است.
مصرف گرایی یک تغییر مهم در حوزه ی بازار ایجاد می کند آن هم این است که در نتیجه ی ترویج مصرف گرایی، قدرت خریدار از فروشنده بیشتر می شود.
در چنین شرایطی بازاریاب باید بتواند با اولویت دادن به خواسته های مشتری و مصرف کننده، وجوه تمایز محصول را برجسته سازد. وجوه تمایزی که اگر وجود نداشته باشند تولید کننده محکوم به شکست است.
کتاب «چرایی خرید» که در سال ۲۰۱۵ به وسیله ی چهار نویسنده امریکایی نوشته شده، به رفتار مصرف کننده و بازاریابی مد می پردازد.
۹۶/۰۵/۱۶