روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

عالم دوست داشتنی خواب

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ب.ظ

عالم خواب را دوست دارم.

عالم خواب را دوست دارم.

نه برای اینکه بی خوابی بسیار کشیده ام؛ که آنچه بی خوابم کرده را از خواب دوست تر داشته و دارم.

نه برای اینکه آرامش می آورد؛ که آنچه برایش بی خواب شده ام، آرام ترم کرده و می کند.

نه برای اینکه فردا را با انرژی بیشتر بیدار خواهم شد؛ خوابیدن برایم انرژی نیاورده و نمی آورد.

 

عالم خواب را دوست دارم، نه برای هیچ چیزی جز این:

 

در خواب شجاع ترم،

از بلندی نمی ترسم.

از بلندی ها با لذت به پایین می پرم.

 

و سقوط نگرانم که نمی کند هیچ، از آن استقبال هم می کنم؛

بارها به پایین می افتم، می روم پایین ِ پایین ِ پایین، گاهی در زمین فرو می روم و می روم و می روم، آن اندازه که به دنیایی تازه وارد می شوم.

 

در خواب، شجاع ترم.

پرواز می کنم، پروازی بی وسیله و بی سبب، با دستانی که چون بال گشوده ام،

و سبک بالم.

و سبک بار.

 

در پروازهای خوابم همه را می بینم، همه مرا می بینند و من نه به سبکبالی ام و نه به سبکباری ام فخر نمی فروشم.

 

عالم خواب را دوست دارم،

عالم خواب، عالم آرزوهای دست نیافته ی من است.

و چه راحت دست یافتنی می شوند!

 

در بیداری رنج می برم و در خواب آسوده ام،

در بیداری زحمت می کشم و در خواب نتیجه می گیرم.

در بیداری از بلندی می ترسم و در خواب بلندپروازم.

 

آه ...

عالم دوست داشتنی خواب.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۹
علیرضا داداشی

سبک زندگی

پراکنده ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی