روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

به روز رسانی و تصمیم جدید

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۴۳ ب.ظ

سلام.

 

خیلی وقت است که مطالبی از ذهنم عبور می کند، بعضی را خام خام و بعضی را نیم پز می آورم که اینجا درباره شان صحبت کنم، ولی هر بار مجموعه ای از کارهای خرد ِ زمانبر می آیند خودشان را می اندازند وسط دایره و فرصت نوشتن را از من می گیرند.

 

اما، الان بالاخره نشستم که بنویسم.

 

از چند جهت این نوشتن برای مهم است:

 

یکی اینکه برای هیچ وبلاگی خوب نیست که مدتی طولانی محصول جدید ارائه نکند(دارد یک ماه می شود.) مخصوصا اگر وبلاگ مراجعین محترم و با سوادی مثل خوانندگان عزیز من داشته باشد.

 

دوم هم این که دلم تنگ شده بود.

 

سوم، با خودم قراری گذاشته ام که برایم اهمیت دارد انجامش بدهم، ولی انگار انجامش منوط شده به نوشتن این پست حاضر.

 

آن تصمیم این است که از این به بعد در فواصل نامشخص ولی نه چندان طولانی به شکلی متفاوت تر از قبل به معرفی کتاب بپردازم.

 

قبلاً 14 پست معرفی کتاب گذاشته بودم ولی خُب این برای من که یکی از نیت های اصلی ام از راه اندازی این وبلاگ معرفی کتاب و شخصیتهای مطرح حوزه ی مدیریت بوده، خیلی عدد کمی است.

 

منظورم از به شکلی متفاوت هم این است که در معرفی کتاب با برنامه تر از قبل عمل خواهم کرد به این صورت که اولاً، کتابها را ترجیحاً از بین جدیدترین ها انتخاب می کنم. ثانیاً، به این شکل معرفی نمی کنم که فقط شناسنامه ی کتاب را ذکر کنم.

 

بخشهایی از کتاب را هم به فراخور بازنشر (بیش از موارد معرفی کتاب قبلی) می کنم و سعی خواهم کرد اگر از عهده اش برآمدم، کمی تشریح و تحلیل  هم بکنم.

 

این کار یک خوبی دیگر هم دارد:

 

از آنجا که کتابهای خوبی به لطف دوستان عزیز ناشر به دستم می رسد یا از طریق آنها از چاپ و انتشارشان باخبر می شوم و خریداری می کنم، این کمک خواهد کرد که فاصله ی زمانی بین پستهای وبلاگ زیاد نشوند و اگر مطلبی نیم پز یا پخته شده نداشتم، اقلاً با معرفی کتاب خلاء حاصله را جبران کنم.

 

اولین کتابها را هم به شرط بقاء به زودی معرفی خواهم کرد.

فعلا ... خیلی مخلصم و ارادتمند تک تک شما.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۲
علیرضا داداشی

علم و پژوهش

نظرات  (۱)

کتاب انگلیسی هم معرفی می کنید؟

چند درصد مطالعات شما فارسی هستند؟

پاسخ:
سلام.
نه، فکر نمی کنم. یعنی برنامه ای براش ندارم.
گرچه، اگر بشه که خودم خیلی دوستدارم.

راستش مطالعات تخصصی من به زبان انگلیسی، به مطالعه ی مقالات _ عمدتا سایتهای مرتبط با رشته ام - مربوط می شه.
کتاب به زبان انگلیسی نمی خونم.
قربان شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی