روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

رادیو اقتصاد: بازار ایرونی (بخش 1)

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱ ب.ظ

 

بعد از تجربه ی عجیب برنامه «غیرمحرمانه»* شبکه ی دو تلویزیون (لینک پست را پایین گذاشته ام) و تجربه ی دلچسب و لذت بخش برنامه ی «رویش»** رادیو اقتصاد (لینک این پست را هم پایین گذاشته ام) ، دوباره از نیمه های خرداد ماه امسال حضوری متفاوت در رادیو اقتصاد را به توصیه ی دوستان شروع کرده ام.

 

رادیو اقتصاد برنامه ای دارد به نام «بازار ایرونی» که هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 تا 12 پخش می شود.

 

یکی از آیتم های این برنامه «نکات طلایی کسب و کار» است که ارائه ی آن به من سپرده شده.

 

این آیتم یک آیتم ضبطی است به این شکل که من برای هر روز یک فایل صوتی تقریبا سه دقیقه ای تهیه می کنم و دوستان رادیو هر کدام را یک روز در برنامه پخش می کنند. زمان پخش این آیتم هم تا حالا حول و حوش ساعت 11/30 بوده؛ کمی این طرف تر یا آن طرف تر.

 

گفته اند تا هر وقت من اعلام کنم این بخش را با من ادامه می دهند و من هم فعلا - تا وقتی احساس کنم نکته ای ارزشمند ولو برای عده ای کم از فعالان کسب وکار دارم - ادامه خواهم داد.

 

اینها را داخل کانال تلگرامم بارگذاری می کنم.

 

برای روزنوشته ها هم این طور تصمیم گرفته ام که چند وقت یک بار  هر بار 5 فایل را بارگذاری کنم تا دوستانی که مایل به استفاده هستند از این مسیر هم به آنها دسترسی داشته باشند.

 

به امید اینکه اگر هم نکته ای طلایی نیست، دست کم تاثیرگذار باشد.

 

لینک فایل صوتی اول:   جایگاه مشتری پس از کرونا

لینک فایل صوتی دوم:   مدیر جزء نگر

لینک فایل صوتی سوم:   وفاداری مشتری

لینک فایل صوتی چهارم:   نارضایتی شکل 1 و 2

لینک فایل صوتی پنجم:   سوال از فروشنده

 

 

اگر مایل بودید بخوانید:

 

* لینک مطلبی که درباره غیرمحرمانه نوشته ام: غیرمحرمانه

** لینک مطلبی که درباره ی رویش نوشته ام:  رویش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی