روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

این همه مشغله!

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱ ب.ظ

یک روزهایی هست که می گم امروز زودتر برم خونه، یک کم استراحت کنم و بعدش بلند شم به اون چیزهایی که مغزم رو اشغال کرده فکر کنم، ببینم چه کارشون می شه کرد.


بلند می شم می رم؛ ولی اصلا فرصت نمی کنم به اون موضوع فکر کنم.

فردا صبح هم دوباره طبق تکلیف بلند می شم می رم سر کار.

اون فکره همین جوری چندین و چند شبانه روز همراهمه و مرتب بهم پیغام می ده که من اینجام. جدیم بگیر.

ولی نمی رسم و نمی رسم و نمی رسم.

بعد از چند وقت، فکر می کنم که فکر و خیاله تموم شده و رفته پی کارش.

ولی اشتباه می کنم.


یه تلنگر کوچیک، یه فرصت کوچیک کافیه تا دوباره با همون سر و شکل قبلی، یا با سر و شکلی تازه بیاد سراغم.

راستی، چرا نمی رسم این خوره های مغز و روح و روان رو بررسی کنم، بلکه راهی برای رهایی از شر اونها پیدا کنم؟
چقدر کار دارم من از صبح تا شب! از شب تا صبح!

اَه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۰
علیرضا داداشی

پراکنده ها

نظرات  (۲)

این یعنی ضعف در استراتژی دکتر جان

لابد کارت برات ارزشمندتره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی