روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

پادکست موج بازاریابی - تحقیقات بازاریابی

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۳ ب.ظ

چندی پیش از طرف حامد وثوقی دعوت شدم برای ضبط  قسمتی از پادکست های «موج بازاریابی»

 

موضوع این گفتگو تحقیقات بازاریابی و جایگاهش در کسب و کارها و نگاه دانشگاه ها به آن بود و بهانه ی انجامش انتشار کتاب «مهندسی تحقیقات بازاریابی» از دکتر مسعود کیماسی.

کتاب را انتشارات خوب ادیبان روز منتشر کرده است.

 

حاضران در این گفتگو، من هستم و حامد وثوقی و دکتر مسعود کبماسی دوستان خوب، باسواد و تازه یافته ام.

امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید و مفید باشد.  

 

لینک ادیبان روز

لینک پادکست در شنوتو

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی