روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

معرفی چند مقاله

جمعه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۲۳ ب.ظ

سلام.

مدتی است که این وبلاگ را برای ثبت نوشته های عمومی تر مدیریت و نوشتن از مطالب روزمره ی غیر تخصصی مربوط به مدیریت گذاشته ام، مقالات تخصصی را برده ام به وبلاگ سایت خوشه چین.

 

از آنجا که خواندن آن مقالات هم از طرف شما عزیزان برایم اهمیت بسیار دارد و از طرفی دوست ندارم مقالات را در هر دو فضا بارگذاری کنم، تصمیم گرفتم اولا، اینجا درباره ی آن مقالات به شما عزیزان اطلاع رسانی کنم؛ از طرف دیگر، دعوت تان کنم آدرس خوشه چین را هم در لیست لینکهای تان داشته باشید و  هر از گاهی به نور دیدگان تان منورش کنید.

 

البته، در این  مدت یکی دو مقاله ی کمی قدیمی تر از روزنوشته ها را در وبلاگ خوشه چین بارگذاری کرده ام که اولا وجودشان برای خوانندگان خوشه چین به نظرم ضرورت داشته، ثانیا، کمی تغییرات هم در نوشتارشان ایجاد کرده ام که هم به سبب پرهیز از کپی صرف  بوده و هم این که کمی تغییرات در فاصله ی چندماهه، طبیعی است.

 

تعدادی از مقالات تخصصی وبلاگ سایت خوشه چین که جای شان اینجا خالی است:

 

کارمندان با انگیزه و خشنود؛ سرمایه ی ارزشمند یک سازمان  / 30 دی 1400

خریدن یا نخریدن؛ مسأله این است.  / 12 اسفند 1400

شناخت مفهوم و راهکارهای مدیریت «استرس» در فروشندگان  / 3 اردیبهشت 1401

سکوت سازمانی و رابطه اش با سرخوردگی کارکنان / 23 اردیبهشت 1401

 

از شما عزیزان دعوت می کنم به سایت خوشه چین و وبلاگ آن سر بزنید، نوشته ها را بخوانید، فایل های صوتی را بشنوید و نظرات ارزشمندتان را برایم کامنت کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۳۰
علیرضا داداشی

خوشه چین

پراکنده ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی