روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

ثبت علامت خوشه چین

پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۱۱ ق.ظ

علامت خوشه چین به شکلی که در  این صفحه می بینید، در تاریخ 1401/08/22 به شماره ی 439495 در اداره ی ثبت علائم تجاری و نشانه های جغرافیایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده و در صفحه ی 60  از روزنامه رسمی شماره 22622 تهران  در تاریخ  1401/08/26 اطلاع رسانی شده است.

 

طبقات خدمات خوشه چین در گواهی این اداره بدین شرح اعلام شده است:

 

طبقه 35: معاضدت مدیریت کسب و کار، ارزیابی کسب و کار، مشاوره در امور کسب و کار و حرفه، مشاوره در امور سازمانی و مدیریت کسب و کار، تحقیقات بازاریابی، مطالعات بازاریابی، ارائه اطلاعات کسب و کار از طریق وب سایت، تحقیقات کسب و کار، خدمات بازاریابی، خدمات مشاوره کسب و کار برای تحول دیجیتال، بازاریابی هدفمند.

 

طبقه 41: آموزش فنی و حرفه ای، خدمات آموزشی مربوط به امور مالی و بازرگانی، خدمات آموزش و ترویج کار آفرینی، تأمین یا ارائه دوره های آموزشی.

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

نکاتی درباره ی ثبت علامت:

 

روند شکل گیری و پیدایش خوشه چین را به فراخور در روزنوشته ها اطلاع رسانی کرده ام.

 

لینک این سری مطالب اینجاست:  خوشه چین

 

در بهمن 1400 نوشته بودم که کسی دارد کارهای ثبت علامت را انجام می دهد که این کاره است و خاطرم بابتش جمع است؛ ولی گویا فقط خودش و معرفش او را این کاره می دانستند.

 

از اوایل سال 1400 قرار شد این کار را انجام دهد. هر بار پیگیر شدم، گفت در حال انجام است. ولی انجام نشد. من در گیر کارها و مشغله هایم بود و به توضیحات او بسنده می کردم. ولی طولانی شده بود.

 

تصمیم گرفتم خودم وارد ماجرا شوم و شدم.

 

نتیجه: او علی رغم اینکه تمام حق الزحمه و هزینه را هم گرفته بود، از یک جایی به بعد، کلا کار را رها کرده بود و در زمان لازم اقدام نکرده بود و درخواست من کان لم یکن شده بود. به روی مبارکش نیاورده بود و همچنان می گفت در حال انجام است.

 

کان لم یکن شده بود ولی من باید ثبت می کردم. پس، شخصا از اواخر مرداد 1401 تصمیم گرفتم، 7 شهریور درخواست دادم، و کمتر از سه  ماه بعد این ماجرا به نتیجه رسید.

 

دنیای بیزینس و مشاوره آدمهای بسیاری را در خودش دارد که تنها مدعی هستند، مثل دنیای سیاست، دنیای مدیریت، دنیای ورزش، دنیای آموزش؛ ولی وقتی کاری به آنها بسپاری می توانی ببینی چه در چنته دارند.

 

کاش بشود همه را با کمترین هزینه آزمود.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی