روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

کاربرد تبلیغات ضعیف

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ

تبلیغات ضعیف هم کاربرد دارد ؛ فقط کاربردش خاص است.

 

 

1- مخاطبانی که حس خوبی نسبت به برند و محصول ما ندارند، با دیدن یک تبلیغ ضعیف توجه شان جلب می شود، رابطه برقرار می کنند،تحریک می شوند و احتمالا رفتار منتهی به خرید از خودشان نشان می دهند.

اما،

2- مخاطبانی که به نام برند و به کیفیت محصول ما حساسیت دارند و تصویر برند ما برایشان مهم است و به عبارت بهتر ما برای شان مهم هستیم، در مواجهه با یک تبلیغ ضعیف، دلزده می شوند و  ارتباط خوبی با آن برقرار نمی کنند و ....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
علیرضا داداشی

تبلیغات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی