بازاریابی عصبی(عصب محور)
چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ب.ظ
یکی از مباحث با اهمیت، پر کاربرد و جدی در حوزه ی بازاریابی نوین، «بازاریاب عصبی» یا به عبارت بهتر «بازاریابی عصب محور» است.
نخستین کتاب در خصوص این بحث را دکتر «پرویز درگی» به نگارش درآورده اند و من در یکی از کلاس های دانشگاه جهت آشنایی دوستان با این مبحث، ارائه ای از این کتاب انجام دادم.
ارائه ی من همراه با فیلم ها و مثال هایی متعدد بود که فعلا pdf ارائه ام را تقدیم می کنم.
۹۶/۰۵/۰۴