بازاریابی سبز
چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ
بازاریابی سبز، فرآیندی است که طی آن افراد و گروه ها از طریق مبادله ی محصولات و معادل پولی آنها، نیازها و خواسته های خود را برآورده می سازند؛ ضمن اینکه در این فرآیند به کاهش هزینه ها و آثار زیست محیطی هم توجه دارند.
به عبارت ساده تر، یعنی «بازاریابی با توجه به کاهش هزینه های زیست محیطی.»
این توجه به محیط زیست به شکل های مختلفی در بازاریابی خود را نشان می دهد:
گاهی با توسعه ی کالاهایی که کمتر برای محیط زیست ضرر دارند،
گاهی با توسعه ی کالاهایی که تاثیر مثبت زیست محیطی دارند.
۹۶/۰۵/۱۸