روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

عجیب ترین واقعیت

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ق.ظ

عجیب ترین واقعیت جهان را کشف کرده ام.

عحیب ترین واقعیت جهان یک چیز است: همه، درست می گویند؛

هم کسی که می گوید با دهان پر صحبت کردن اشتباه است و هم کسی که فقط به شرطی صحبت می کند که دهانش پر باشد.

هم کسی که می گوید خانواده بزرگترین مرکز سنجش تعهد آدم هاست و هم کسی که خانواده اش آخرین  اولویت اوست.

هم کسی که می گوید محیط زیست مهم است و هم کسی که محیط زیست را سطل زباله ای بی انتها می داند.

 

اساساً، هر کس، هر طور فکر می کند و هر چه می گوید درست است چون هر کس، هر طور عمل می کند، مطابق با طرز فکر اوست.

 

فقط دو نکته:

1- «درست» با «راست» تفاوت دارد.

2- یادم باشد این توصیه ی بسیار مهم را فراموش نکنم:

       کَلّمَ النّاسَ عَلی قَدرِ عُقُولِهِم ( با آدم ها به انداز ی عقل شان سخن بگو.)

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۴
علیرضا داداشی

سبک زندگی

پراکنده ها

نظرات  (۱)

۱۴ آذر ۹۶ ، ۰۷:۵۳ طاهره خباری
علیرضا داداشی عزیز.
من می‌خوام با اجازتون یه جابه‌جایی در «راست» و «درست» که گفتید بدم. البته با توجه به حرفای شما، احتمالاً من هم دارم درست می‌گم ؛)
هرکسی داره راست می‌گه چون چیزی که داره میگه دقیقاً در راستای همون چیزی هست که داره فکر می‌کنه.
به عبارتی ذهن و زبان هرکسی در «راستای» هم عمل می‌کنن و بنابراین هر حرفی می‌تونه «راست» باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی