روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

یادداشت های مدیریت و بازاریابی و فروش

روزنوشته های علیرضا داداشی

فارغ التحصیل دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

از اول مهر 1395 وبلاگ نویسی می کنم؛ این وبلاگ را تیر 1396 راه اندازی کرده ام.

از مدیریت می نویسم و بازاریابی و فروش. موضوعات دیگر را هم از دید مدیریت تحلیل می کنم.

نظرات دوستانم نواقص مرا برطرف خواهند کرد.

آخرین نظرات

آدم ها

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ق.ظ

آدم ها، فرار می کنند

گاه از تن ها، گاه از تنهایی،

گاه از درد، گاه از بی دردی،

گاه از دیگران، گاه از خودشان.

 


آدم ها، پناه می برند

گاه به تن ها، گاه به تنهایی،

گاه به درد، گاه به بی دردی،

گاه به دیگران، گاه به خودشان.

 

آدم ها فرار می کنند

گاه از عاشقی.

 

پناه می برند

گاه به عاشقی، عاشقی.

 

آدم ها.....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸
علیرضا داداشی

سبک زندگی

پراکنده ها

نظرات  (۱)

سلام.
علیرضای عزیز. به نظر من، خیلی قشنگ، بعضی تضادهای روح انسان رو با این نوشته به تصویر کشیدی و از خوندنش لذت بردم.
دوست دارم وقتی که پست های وبلاگ رو گاهی به سمت دلنوشته میبرین.

راستی. وقتی این نوشته و مخصوصا تیترش رو خوندم یاد یکی از ترانه های یکی از دوست داشتنی ترین خواننده هامون افتادم. مخصوصا اونجا که میگه:

"آدم ها.. آی آدم های روزگار.. چی میمونه از شماها یادگار"

شاد باشی.
پاسخ:
سلام.
ممنونم از لطف همیشگیت به خودم و نوشته هام.
من همیشه از خوندن مطالب شما لذت می برم.
دلنوشته ها، اومدن شون دست خودشونه. هر وقت اومدند، اینجا می نویسم شون.
سلامت و رضایت قلبی تو آرزوی همیشگی منه.
ارادتمندم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی