مدیریت جامع برند
شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ب.ظ
معرفی یک کتاب برای علاقمندان حوزه ی برند و برندینگ.
مدیریت جامع برند
مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی
این کتاب توسط «دکتر سید حمید خداداد حسینی» و «دکتر مهران رضوانی» نوشته شده و توسط «دفتر پژوهشهای فرهنگی» به چاپ رسیده است.
چاپ اول این کتاب مشتمل بر 11 فصل و چاپ اخیر آن دارای دو فصل اضافه است.
در فهرست این کتاب، پس از معرفی و تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی مدیریت برند، دوره ها و رویکردهای مدیریت برند آمده و سپس 7 رویکرد مختلف به مدیریت برند در فصول جداگانه معرفی گردیده است.
ارزش گذاری برند و برندگذاری ملی دو فصل دهم و یازدهم کتاب هستند.
۹۶/۱۰/۰۲