تصمیم گرفته ام در چند پست، اطلاعاتی در خصوص «بازاریابی محتوایی» یا content marketing در اختیار دوستان بگذارم.
در این اولین پست، مروری سریع و گزیده بر تاریخچه ی آن خواهم داشت.
رابطه ی من با جناب دکتر «محمدحسین غوثی» رابطه ای خاص و تا حدی منحصر به فرد است.
از مدت ها قبل، مطالب شرکت «مدیران نواندیش» را در صفحه ی اینستاگرام شان دنبال می کردم.
حوزه ی فعالیت شان به شکل متمرکز در استان سرسبز گیلان بود.
چندی پیش محبت کردند و پیغام فرستادند که شعبه ی تهران شرکت افتتاح شده و همزمان دارند نسبت به گسترش دامنه ی کاری شان در حوزه های مرتبط اقدام می کنند.
از من دعوت کردند که برای وبسایت به شدت علمی و البته کاربردی شان مطلب ارسال کنم.
دعوتی ارزشمند بود که پذیرفتم.
پنجاه و دومین شماره ماهنامه ی «بازاریاب بازارساز»، ویژه ی مهر ماه 97 منتشر شد.
این شماره نیز مانند شماره ی قبل، به شکل الکترونیکی تولید و منتشر شده است،
جزئیات مربوط به محتوای این شماره را از سایت جناب «پرویز درگی» بخوانید.
یکی از بخش های این شماره، مصاحبه با من درباره ی روند شکل گیری و پیدایش کتاب «بیست گفتار فروش و بازاریابی» است که امیدوارم مطالعه ی آن را دوست داشته باشید.
تلفن اشتراک ماهنامه: 02166408251
سایت خرید: marketingshop.ir
متن مصاحبه ی من که با مقداری تغییرات به چاپ رسیده ، به شرح زیر است:
دیروز هشتم مهرماه 97 اولین کتاب من روانه ی بازار کتاب شد.
بیست گفتار فروش و بازاریابی/ کتاب همراه فروشندگان و بازاریابان